Utstilling på Utsikten Kunstsenter.

I dag åpnet jeg utstillingen Streif på Utsikten Kunstsenter i Kvinesdal.
Utstillingen har vært en liten utfordring for den vises på store videoskjermer på høykant, det er tre stykker av dem.
Jeg fant ut at jeg måtte tenke litt nytt og har tatt med meg et menneske(!) inn i bildene. Hun går igjom utstillingen som en rød tråd.
Jeg har tatt for meg tre steder i Kvinesdal kommune, Feda, Liknes og Knaben,  og prøver å se litt på natur og kultur..
Her er noen få bilder.. Stikk gjerne innom Utsikten hvis du er i området -den står frem til 31. august.2014

Bilde

 

Bilde

 

Bilde

 

Bilde

 

Bilde

Bilde

 

Om kainessler
Naturfotograf som reiser rundt.

Legg igjen en kommentar

