Blimed på tur,Tungenes 6.5.11

 Miniminiworkshop, tur på Tungenes 6.5.2011 kl 17.30

Kveld på Tungenes

Jeg fant plutselig ut at jeg må i gang med mini workshops igjen. Dette er ikke kurs, men en tur hvor vi fotograferer. Er det ting du lurer på hvordan en skal fotografere hjelper jeg til. Jeg snakker om det å SE og være oppmerksom samt tar med noen lure triks… Jeg peker og gjør oppmerksom på ting en kan jobbe litt med. Det kan bli en lærerik og inspirerende ettermiddag/kveld. Prisen på denne lærerike kvelden er kr 450,-

Nå på fredag 6. mai 2011 vil jeg være på Tungenes rett nord for Stavanger (i Randaberg kommune). Jeg starter fra parkeringsplassen her kl 17.30 og vi tar turen langs sjøen til fyret og videre til Holmodden. Et flott område og er vi heldige med været får en et fantastisk lysspill i havet. For mer opplysninger ring meg 900 50 331 eller ta kontakt her. Velkommen med.

Tungenes

Tungenes

Ku og varde på Tungenes.

Stein på Holmodden

Siste rest av lys på havet.

Om kainessler
Naturfotograf som reiser rundt.

Legg igjen en kommentar

