Slutten 2010, begynnelsen 2011

2010 sluttet med masse snø og sprengkulde her på sørlandet, 2011 startet med sol og varme.. Store kontraster.

Her er noen bilder fra romjula i området rundt Mandal og noen fra Lista i dag…

Sjøsanden 2. juledag

2. Juledag var kald. Iskald, men jeg måtte ut og ta med meg litt av hva som befant seg ute..

Frossen svartor

Litt opp i dalen, kom jeg over kuldegryte; det var så kaldt at jeg frøs fast til kameraet…

Elvekant

Rim

Etter nyttår, har det blitt varmere; betraktelig varmere. Her er et par bilder fra Lista i dag

Fra Kvoljoodden

Listastrendene

Stranda mot Havik

Panorama fra Kviljoodden, trykk på bildet for å få en gåpåtur versjon.

Trykk på panoramabildet så får du en «gå på tur i» versjon, alt blir lettere å se da🙂

Vil forøvrig nevne at denne type panoramabilder kan du lære å lage på kurset mitt 25-27 februar på Utsikten kunstsenter.

Her er det flere «gå på tur i» bilder…

Til nettsiden min

Alle bildene er (c) Kai-Wilhelm Nessler, og skal ikke brukes uten skriftlig samtykke.

Om kainessler
Naturfotograf som reiser rundt.

4 Responses to Slutten 2010, begynnelsen 2011

  1. kameramaria sier:

    Nydelig som alltid🙂

  2. Flotte vinterbilder. Likte godt det med snøen og solen innimellom grenene.(Rim)

  3. C.B sier:

    Fine bilder.Kjenner at jeg må ut på tur veldig snart.

  4. kainessler sier:

    Hyggelig🙂
    -og godt at bildene kan inspirere litt til turer…
    -kai

Legg igjen en kommentar

