Jeg har blitt google-mappet….

Jeg vet ikke om det er bra eller ikke så bra…

Men historien er at tidlig i år (4. mars) var jeg en tur på Jæren for å fotografere vinter på Jæren. Jeg hadde et stopp på RV504 mellom Bue og kysten, -jeg skulle fotogafere noen nedsnødde gjerder ( se Jæren bilde beitemark). Plutselig kommer den røde rakkeren fra Google.. Med mast på taket.. Jeg spretter inn i vegkanten og rekker akkurat å få tatt bilde av den der den fyker forbi.. Fikk ikke med hele toppen for kameraet var ikke klart for den type nærkamp..

.

Googlebilen...

Nå i disse dager har google sluppet streetwiew for dette området. Jeg husker hendelsen og zoomet meg inn til den plassen jeg stod i vegkanten.. Og der -der ser jeg at jeg står… Først når bilen kommer mot meg og jeg tar bilder av den, deretter hvis en ser bakover er jeg på vei over vegen.

Her er jeg i vegkanten og fotograferer googlebilen som fyker forbi.

(trykk på bildet så havner du på plassen i streetview).

Litt morsomt, men allikevel litt betenkelig… Jeg har ikke sladdet nummerer og personen i googlebilen for å markere at både jeg og bilen min er identifiserbare..

Nå skal jeg lete litt på de andre plassene jeg har møtt googlebilen… Jeg vet at jeg viser’n fingern en gang😀

Husk å glise når du ser denne; du blir nemlig med...

(Bildet over er fra Søgne…)

Om kainessler
Naturfotograf som reiser rundt.

Legg igjen en kommentar

