Kurs og utstillinger.

Lørdag 10 juli blir det kurs/workshop på Lista tema – HORISONT –

Steinodden, Lista

Dette er i samarbeid med Galleri Lista fyr.
Det er to kurs/workshops som går samtidig.
Alfred Vaagsvold holder malerikurs.
Jeg holder en workshop med fotografi.
Temaet er horisont, noe jeg ser og tolker ganske vidt. Lista har masse horisont..

Mitt mål for kurset er at alle som blir med får en tilpasset opplæring på ting de lurer på. Vi får god tid, kurset starter kl. 11 og vi holder på til ca. kl. 19.

Sol, vind, sjø - Lista

Workshoppene mine passer alle som vil bli bedre til å fotografere samt ønsker å bli inspirert av leken rundt nye områder/motiver…  Jeg snakker alltid en del om generell fotografering i tillegg til det kurset/workshoppen skal omhandle.
Workshoppene passer digital og analog fotografer godt.. Analog (filmbasert) fotografer må bare vente litt ekstra for å få se bildene sine…

Se mer her:  www.nessler.no/php2/kurs.php

Lista

UTSTILLINGER:

I sommer er det utstillingstid…

Tre måker

På Lindesnes fyr, i fjellhallen er utstillingen Lindesnes i fokus. Her har jeg en del fotografier fra Lindesnes og områdene rundt. Utstillingen henger til 31. august.

Rullesteinstrand

I Mandal åpnes det nå til helga et nytt sted.. Nummer 10, -Store Elvegate nummer 10. Her har jeg fått den store ære av å ha den første utstillingen på stedet. Utstillingen henger til midten av august.

Jeg er også representert på sommerutstillingen til Galleri Bi-Z i Kristiansand.

Håper du får mulighet og tid til å ta en titt ett av stedene.

Til nettsiden min

Alle bildene er (c) Kai-Wilhelm Nessler, og skal ikke brukes uten skriftlig samtykke.

Om kainessler
Naturfotograf som reiser rundt.

Legg igjen en kommentar

