Det skjer på Søndag..

Søndag 21.3 kl 14.00 åpner utstllingen BLÅ på Galleri Lista Fyr.

I dag jeg fått gjort klart rommet for visning av bilder på Galleri Lista Fyr. Et nytt visningsrom (kjøkken) er ryddet, blendet og klart.

Jeg skal projisere bilder som er et totalt brudd på hva jeg har gjort tidligere. Her er det ikke så mye igjen av naturbildene, men heller litt bilder av det overnaturlige; ånder, spøkelser…
Dette er noe jeg har hatt lyst til å leke med i mange år, så gleden er stor nå når anledningen byr seg.

1.april blir det en workshop hvor du kan lære litt om hvordan bildene mine blir laget.

Til nettsiden min

Alle bildene er (c) Kai-Wilhelm Nessler, og skal ikke brukes uten skriftlig samtykke.

Om kainessler
Naturfotograf som reiser rundt.

Legg igjen en kommentar

