I gang.

Åpningsfyrverkeri.

Åpningsfyrverkeri.

Endelig er jeg i gang jeg også🙂

Håper jeg klarer å inspirere noen til å ta seg en tur ut.

Håper jeg klarer å lære noen noe nytt.

Håper jeg klarer å avdekke noen mysterier.

Håper jeg klarer å glede noen.

Om kainessler
Naturfotograf som reiser rundt.

2 Responses to I gang.

  1. Hei Kai-Wilhelm
    Emely (Wenche) din mor? la ut link til dine bilder på face. jeg har nettop vært på foto workshop for å lære litt, men undrer nå på om du gir undervisning? Bildene dine er utrolig flotte.

    mvh
    Gerd

  2. kainessler sier:

    Hei Gerd.
    Emely er min søster🙂

    Jeg har kurs/workshop av og til (skal ha miniworkshop på Hellestø til lørdag 31.10). Jeg kommer til å si fra her og på websidene mine. Du kan skrive hva du ønsker kurs om på hjemmesiden min, så setter deg på mailingliste slik at du blir informert. (http://www.nessler.no)

    Hyggelig at du likte bildene.

    mvh
    -kai

Legg igjen en kommentar

